vineri, 2 mai 2008

Cum sa pictam un vis?



Cu ce culori putem picta un vis? Sigur, toti o sa spunem la inceput fara sa ne gandim ca l-am picta cu culori calde in tonuri deschise, dar nu-i asa. Fara sa ne gandim probabil ca toti am fi de acord ca in viata noasta sa nu mai existe rau, suparare, tristete, dar daca am aprofunda mai mult am realiza ce gresala imensa am face…

Tot raul e spre bine la urma urmei,dar daca n-ar mai fi rau…binele ar mai fi? Sadisfactia ca am trecut peste o problema cu bine, sau ca am reusit sa invingem o forta negativa, ar mai avea egal in lumea lipsita de rau? Nicidecum!

O viata fara urcusuri si coborasuri ar fi ca o melodie fara acorduri, ca un rau fara apa. Ar fi o viata plictisitor de simpla si seaca, pe care n-am trai-o cu placere.

Oricat de greu ne-ar incerca viata si oricat de suparati am fi, niciodata n-ar trebui sa ne dorim ca raul sa dispara.

Pe langa toate astea, n-am putea lasa cuvantul „bine” fara antonim, nu?

Revenind la vise…ele ar trebui pictate in curori complementare, asa incat sa creeze senzatia de balanta intre bine si rau!


2 comentarii:

John Cristea spunea...

Stii cum as picat eu un vis? Sau mai bine zis stii din ce l-as picta? Din viata mea...cea plina de culoare sau de necazuri....cea plina de energie sau aproape de dezastru...din amintirile ce inca mai imi pateaza noptile cu vise ciudate si mi le transforma in cosmaruri....iar daca ar fii sa pictez in culori nu as reusi pentru ca nu am talent....poate ai sa-mi dai tu o mana de ajutor...:*

John Cristea spunea...

aaaaa...si inca ceva....din culori vine magia, iar din vise speranta de a merge mai departe...iar cand pictam un vis prea frumos ne dorim sa nu se mai termine...mai rau e cand suna dimineata alarma de la telefon...trezeste-te...ahhhh...pacat ca e doar un vis...poate la noapte va reveni.